woensdag 26 september 2012

De uitslag en een herfst speldenkussen...

Hé, hé hoor ik jullie al zeggen. Wanneer wordt nu eindelijk de winnaar van de give away bekend gemaakt. Nou, als het aan mij gelegen had vanmorgen al. Ik heb het tenminste geprobeerd maar computer wilde helemaal niet meewerken. Elke keer als ik wilde beginnen en de eerste letters had getypt, had mijn computer zoiets van daar heb ik helemaal geen zin. Ik wil een baaldag! En ging weer uit. En na een aantal pogingen had ik de moed opgegeven en had wijs besloten om toch maar op mijn mannetje te wachten. En tadaa, hier ben ik dan.


En dan nu de give away. Wie zou de gelukkige zijn deze keer? Tjonge, wat is er veel op gereageerd op de give away. Was er helemaal verrast door. En eigenlijk ook weer niet want ik zou zelf ook een kansje wagen om zo leuk pakketje te winnen. Maar, helaas voor mij staat in de huisreglementen dat het niet toegestaan is om aan een zelf georganiseerde give away mee te doen. Erg flauw vind ik het wel maar ook wel weer begrijpelijk. Ha ha.

OK, ZITTEN JULLIE ER KLAAR VOOR????????

DE GELUKKIGE IS...........Shirley!!!!
Gefeliciteerd, ik stuur zo snel mogelijk je pakketje op.

Ik heb zo'n gezellige week want ons mam is hier een weekje op vakantie. En ze is zo lief om mij overdag te helpen om scrappakketjes en cadeaupakketjes te maken. We zorgen ervoor dat er genoeg voorraad is van al dat moois. Zo fijn om dat samen te doen. En 's avonds wapperen we ook met ons handjes. Ons mam is druk aan het haken en ik heb dit leuke herfst speldenkussen gemaakt.


Het patroon of compleetpakketje is te bestellen in mijn webwinkel.

Groetjes en een fijne dag,
Mascha

14 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Shirly gefeliciteerd met de mooie lapjes, je weet er vast wel een bestemming voor.
Geniet van het bezoek van je moeder, hartstikke gezellig, en lekker een hulpje in huis.........

Groetjes

Wietske

Frederika zei

Gefeliciteerd Shirly.
Wat een lief speldenkussentje zeg.
Veel plezier met je bezoek. Gezellig toch

Annerieke zei

Gezellig samen freubelen/kletsen, bergen verzetten ;).
Gefeliciteerd Shirley!!
Groetjes,
Annerieke

Esther zei

Gefeliciteerd Shirley en jij Mascha bedankt.
Veel plezier met z'n tweeën en groetjes aan je moeder. Groetjes Esther.

AnitaS zei

Shirley gefeliciteerd. Lekker met je moeder knutselen, heerlijk Mooi speldenkussen.

Anoniem zei

Bofkont hoor de winnares ;o) en wat gezellig mascha dat je mam er is , ik wens je veel plezier samen.

Annie Kingma zei

De winnares gefeliciteerd, en een heel leuk speldenkussen.
Groetnis Annie

Shirley zei

Mascha, dikke zoenen, ik ben hier heel erg blij mee! Daar ga ik wel wat moois van kunnen maken, ik heb al een idee maar die moet nog even in de wachtstand staan, eerst nog wat afmaken (ja, vreselijk, maar ik ben er bijna).

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd voor de winnares, heb hem helaas gemist. Fijn weekend.

Willy zei

Felicitaties voor Shirly. Zij boft. Jij nog gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke verrassing had je toch nog en werd het geen home alone die dag. Fijn dat je moeder nog een weekje bleef.
Groetjes,

Pauline zei

Gefeliciteerd Shirley, veel plezier met deze prachtige give away.
Wat heerlijk om je moeder een weekje voor jezelf te hebben! Dat is nog eens een cadeau!

sylvia zei

Shirley van harte met je mooie pakketje!
En wat gezellig om samen met moeders zulk leuk werk te doen als jij doet in je winkeltje!!

Els zei

Wat een leuk speldenkussen is dit zeg! Leuk he zo'n moeder waar je fijn mee kunt knutselen, nog een paar fijne dagen samen.

petronella zei

Wat een leuk speldenkussen!