zondag 7 juli 2013

Hexagon-bloemetjes...

Na een lange tijd heb ik mijn hexagonnetjes weer eens gepakt. Het zal wel door het mooie weer komen dat ik er weer zin in had om er aan te werken.
 

In mijn hexagonbakje zit al een voorraadje gemaakte bloemen die met smart zitten te wachten om aan het grote bloemenveldje te mogen groeien.


Dus dat is het eerste werkje, daarna knippen en plakken zodat ik weer een voorraadje hexagonnetjes heb om mooie bloemetjes te maken. Vind het altijd fijn om dit op voorraad te hebben want heb je even tijd dan kan je het zo pakken om tussendoor even een bloemetje te maken. Ja, ik heb er echt weer over nagedacht!

Groetjes en een fijne dag,
Mascha

8 opmerkingen:

Frederika zei

Je hebt al aardig wat hexies aan elkaar. Het is inderdaad een werkje waar je overal mee aan de slag kunt.
Fijne zondag Frederika

Guusje, zei

Wat een mooie hexjes en wat een ooie kleuren. Handig de bakjes.

Judith zei

Wat een leuke bakjes voorje hexagonnen, enig!

Ineke zei

Heel erg mooi, mijn favoriete patroon, de hexjes!!!
Fijne dag

Roos zei

Het begint al een aardige lap te worden Mascha en wat een leuke kleurtjes.
Groetjes Roos

Nanske zei

Wat een mooie stofjes!!!
Het zal een hele mooie worden .
En inderdaad dat is iets dat je te pas en onpas wil vastpakken om verder bloemen aan te zetten.
Is ook zo leuk om te doen,he.
Succes verder!Groetjes,Nanske.

mieke zei

Leuke kleurtjes zijn het.
En ja, het is een gezellig werkje, de hexagonnetjes.
grtjs Mieke

Quibi zei

Ik ben helemaal verliefd op de hexagonnetjes! Het is ook zo leuk om te maken!!