zaterdag 14 december 2013

Civil War...

Ja, ja, het is me weer gelukt om een Civil War blokje te maken. Was van de week al begonnen maar dan komt er toch weer van alles tussen met het gevolg dat vanmorgen nog niet alle kleine blokjes aan elkaar zaten. Dus meteen naald en draad gepakt en aan de slag gegaan met dit blokje als resultaat.

 
Het blokje heet: Beginning of War
 
Kijk ook eens op de weblog bij Marjan want daar heb ik al een schitterend blok gezien.
 
Zo nu stap ik maar eens op mijn fiets om wat boodschappen te gaan halen.
Iedereen een heel fijn weekend!
 
Groetjes, Mascha
 

9 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Prachtig blokje. Fijn weekend verder.

Anoniem zei

heel leuk blokje weer Mascha!

Annelies zei

Mooi blok. Fijn weekend !

Marjan zei

Weer een prachtig exemplaar, Mascha!
Groetjes en een fijn weekend!

katrien zei

Mooi blokje erbij.

Saskia Smit zei

Ziet er goed uit. Ik weet nog dat ik bij deze de maten niet goed kreeg.

Guusje, zei

Wat een mooi blok.

Frederika zei

Wat een mooi blok.

AnitaS zei

ooi blok. Een fijne zondag.