woensdag 11 december 2013

Crochet Along 2014

Zoals jullie weten ben ik met mijn moeder en mijn vriendin Kitty al een tijdje bezig om een deken te breien met allemaal verschillende blokken met verschillende patronen. De dekens zijn bijna klaar en zullen binnenkort hier op deze blog te zien zijn. En omdat het zo gezellig is om samen met een project bezig te zijn, hadden we al een nieuwe plan gemaakt om dan ook een deken te haken. We waren al een beetje op zoek naar een leuk patroon. Opeens was daar het bericht van Tertia dat zij samen met Jolanda een Crochet Along gaan organiseren om een deken te gaan haken. We hebben onderling wat heen en weer gemaild en besloten om hieraan mee te doen. Mijn moeder, Kitty en ik. En onze grote vriendin Elly heeft ook besloten om mee te doen. Hoe leuk is dat. Ik zal regelmatig op deze blog onze verichtingen laten zien want ik ben de enige die een weblog en ook op facebook zit.
 
Zijn jullie nieuwsgierig geworden naar deze Crochet Along klik dan even hier op: De creatieve wereld van Terray. Daar kan je alle informatie hierover vinden. Ik zou zeggen neem en kijkje want het is de moeite waard als je van haken houdt.
 
Groetjes en een fijne dag,
Mascha
 
 
 
 

2 opmerkingen:

Terray zei

Leuk Mascha en wat gezellig om dat met je moeder en je vriendinnen te gaan doen.
Succes met haken en zal zeker je vorderingen komen bekijken!

Lieve Groetjes
Tertia

Marion B. zei

Wat leuk om dat zo samen te doen.
Veel haakplezier.