donderdag 13 februari 2014

The Civil War update en de strependeken...

Yes, het is me toch gelukt om een blokje te maken voor de update.  Ik had gedacht dat ik nog tijd genoeg had maar toen ik eergisteren op de kalender keek was het toch echt 12 februari. En dat betekend dat het over twee nachtjes 14 februari zal zijn. Dus vlug maar een blokje uitgezocht wat ik wilde maken. Stof bijelkaar gezocht dat ik er voor nodig had en aan de slag; en zo was dit blokje een feit.
 
Het blokje heet: Misfortune
 
 
 Jullie weten dat ik ook meedoe met de strependeken van Facebook. Dit doe ik samen met een groep dames die zelf geen facebook en weblog hebben. Ik moet wel zeggen dat dit kei gezellig is en dat we elkaar goed motiveren om elke week ons huiswerk te maken. Ik heb ook een paar foto's van de strependeken van Elly en Kitty gekregen om aan jullie te tonen.
 
Laten we beginnen met de dekens van Elly. Zij is zo fanatiek dat ze twee dekens aan het maken is.
Ik moet er wel even bijvertellen dat ik deze foto vorige week heb gekregen dus voor onze huiswerkopdracht van week 6.
 
 
En dit is de deken van Kitty! Helemaal anders door het gebruik van een andere kleurencombinatie.


En natuurlijk ook een foto van mijn eigen deken.


Groetjes en een fijne dag,
Mascha

4 opmerkingen:

Marjan zei

Mooi blok weer, Mascha! Je deken wordt ook schitterend, ook die van je medehaaksters trouwens!

inge zei

joepie het is gelukt! leuk blok!

Marguerite zei

Leuk hoor al die haakwerkjes her en der. Vind je blok ook heel mooi.

Daniëlle zei

Leuk om te zien dat ze allemaal anders zijn! Veel haakplezier! liefs, Daniëlle