zondag 21 april 2013

Breien, breien, breien...

Wat gaat de tijd toch snel. Elke dag neem ik me voor om een berichtje te schrijven en voordat ik het weet lig ik 's avonds al weer in mijn bedje en heb ik nog steeds geen berichtje geschreven. Heb het gelukkig alleen maar druk met leuke dingen. Zoals tenniscompetitie, mijn webwinkel, afspraakjes met vriendinnen en ben het afgelopen jaar weer begonnen met handballen en daar moet je natuurlijk ook voor trainen en wedstrijden spelen. En vergeet vooral de spierpijn niet ha ha. Ik ben gelukkig ook veel met mijn hobby bezig, hoor. Daar kan ik echt niet zonder. En zo tussendoor wordt er wat gequilt en stofjes uitgezocht en de breipennen worden ook regelmatig aan het werk gezet. Zoals jullie weten ben ik blokken aan het maken voor een mooie warme deken. En ik kan jullie weer drie blokken laten zien.

Ik gebruik de patronen van de meebreideken van de Wolhemel en van Busy Bessy Creatief.

Groetjes en een fijne dag,
Mascha

11 opmerkingen:

Annelies zei

Dat ziet er heel mooi uit !

Marjan zei

Wat mooi, Mascha! Zo leuk, die verschillende patroontjes in mooie kleuren! Heel aanstekelijk...

mieke zei

Dat zijn leuke steken.

AnitaS zei

Mooie blokken zijn het.

Anja.M zei

Wat leuk die gebreide blokken.
Ik vind ze zooo....leuk die gebreide dekens, maar helaas niet aan mij besteed, om te breien dan.
Quilt groetjes Anja.

Jossie zei

Wat zijn dat mooie blokken, prachtige patroontjes. En lekker doorgaan met al je leuke dingen.

Hermie zei

prachtige blokken, ik zou er zo zin in krijgen,maar ben nog even bezig met hexagonnen haken

Quiltfrouke zei

Mooi mooi, ben gisteren ook begonnen aan het meebreideken!
Ik ben wel benieuwd wanneer het klaar zal zijn, het is in ieder geval een leuke uitdaging.
Grt Brigitte

Johanna Zweden zei

Mooi breiwerk
Fijne handwerkweek groetjes Joke

Guusje, zei

Wat een mooie blokken en ja je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk.

Anneke zei

hey wat leuk nog een breister onder de quilters heerlijk he ;-)