dinsdag 11 juni 2013

Een mini quiltje in de maak...

Oh spannend!!! Omdat ik laatst een top helemaal op de naaimachine gemaakt heb, ben ik nu ook van plan om deze top door te quilten op de naaimachine. Normaal doe ik alles met de hand dus het wordt best wel spannend. Nu ben ik best wel slim, vind ik zelf, om niet gelijk de grote top door te quilten maar eerst eens te oefenen op een mini quiltje. Ik had nog wat restjes over en heb al wat aan elkaar genaaid.

 
Leuke foto, he! Wilde een mooie en duidelijke foto maken maar helaas dacht ons Boyke hier anders over. En als hij me zo aan kijkt zoals op deze foto dan kan ik het wel schudden, want dan krijg ik hem echt niet weg. Er zit niks anders op dan geduldig te wachten.  LOL.

Maar gelukkig een paar uur later (hmmm) is het me toch gelukt om een betere foto te maken.
Zoals je ziet moet ik er nog wel een rand om heen maken, even dubbelen en dan kan het avontuur beginnen.


Groetjes en een fijne dag,
Mascha



9 opmerkingen:

Pauline zei

Een schattig quiltje gaat dit worden, succes met het quiltexperiment op de naaimachine!

AnitaS zei

Een leuk quiltje om mee te oefenen.

inge zei

veel quiltplezier! weet je al hoe je gaat quilten?

Evelyne zei

Ha Mascha,bedankt voor je reactie op mijn blog op de Dresden quilt.
Voor mij was het ook de eerste keer dat ik mijn quilt machinaal heb doorgequilt.
Ook ik had eerst een proef gemaakt. Maar ik vond het niet moeilijk, het viel mij alles mee.
Succes en misschien help Boyke je wel net zo goed als met het fotograferen van je quilt(LOL).
Fijne week en groetjes, Evelyne

Lida zei

Succes, als het goed lukt is het een schattig poppenquiltje! Groetjes
Lida

Johanna Zweden zei

Het is en blijft een leuk blok
Wat een leuke foto van de helpende poes
Fijne dag groetjes Joke

Marjan zei

Een schattig quiltje! Slim om hiermee eerst te oefenen. Succes met je machinale doorquiltexperiment! (En wat een heerlijke boef is Boyke!)

Ineke zei

Heel slim bedacht van je, heb je het al geprobeerd?
Groetjes, Ineke

Guusje, zei

Wat is ie mooi. Veel succes met quilten,