zondag 25 januari 2015

Van alles wat....

Regelmatig krijg ik op beurzen en via de mail de vraag of er nog complete pakketjes zijn van het speldenkussen I Am A Chicken en van de Drie Eigenwijze Kippen. Deze had ik niet meer omdat de stof die ik hiervoor gebruikte helemaal op was.
 
Dus wat doe je dan.
 Gewoon opnieuw maken met nieuwe stofjes.
 
Kijk, zo zien ze er nu uit in hun nieuwe stofjes of ik kan beter zeggen in hun nieuwe velletje!
 
Het speldenkussen I am a Chicken.
 
 

 
En gisteren tijdens het sport kijken heb ik nog wat toertjes gehaakt zodat ik weer bij ben.
 
 
(Kleurtjes van het haakwerk is in het echt iets feller)
 
De komende week ga ik weer verder met een nieuw project. Ik laat nog niks zien maar kan wel vertellen dat het erg LEUK wordt!!
 
Groetjes, Mascha

1 opmerking:

Ineke zei

Leuke chicken speldenkussen en die eigenwijze kippetjes zien er zo grappig uit!