maandag 18 november 2013

Kerstbestekzakjes

 
Het duurt niet echt lang meer voordat het kerst is. Ik weet bijna zeker dat het bij jullie net zo gaat als als bij mij en ben dus aan het plannen hoe mijn huis te versieren. Zo kwam ik op het idee de kersttafel straks gezellig aan te kleden voor een verrassend diner. Vind het leuk om elk jaar met iets nieuws te komen. Voor dit jaar heb ik iets aparts bedacht, namelijk deze hele grappige kerstbestekzakjes. Oh, het staat zo gezellig!
 
 
 
Deze set van vier zijn bovendien heel erg leuk om te maken! Geweldig om zelf te houden of als speciaal kado aan je vrienden te geven.
De bestekzakjes zijn zowel als patroon en of als compleet pakketje te bestellen. En zijn in mijn webwinkel te vinden.
 
Groetjes en een fijne dag,
Mascha

5 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke zakjes. Het staat ook erg gezellig op tafel.

Janien zei

Dat zal een gezellige kersttafel worden. Heel erg leuk!

AnitaS zei

Wat een leuk idee. Zal heel gezellig op de kersttafel staan.

Els zei

Leuk!!

jolanda zei

Wat een leuk idee!! Het maakt zo'n kersttafel nóg gezelliger hé?