maandag 17 oktober 2011

The Cotton Country...

Het was toch wel even genieten de afgelopen dagen met het mooie weer. En omdat ze zeggen dat het weer deze week weer wat minder wordt, heb ik de laatste dagen toch wat zonnestralen meegepakt. Je merkte dat de warmte toch wel anders was dan een paar weken geleden. Ik heb mijn stoeltje precies in de zon gezet en heb aan mijn Cotton Country gewerkt. De quilt op mijn schoot kon me toch wat extra warmte geven! En zoals jullie op de foto kunnen zien heeft ons Boyke er ook van genoten.


Ik ben best al ver met het doorpitten van The Cotton Country, heb het middelste gedeelte af . Moet, bedoel eigenlijk mag,  alleen nog de rand doen. Zo langzamerhand komt het einde in zicht.

Groetjes en een fijne dag,
Mascha

28 opmerkingen:

Willy zei

Leuk om 'm weer eens te zien, want ik vind 'm erg mooi.
Het zonnetje is hier net verdwenen, jammer!
Groetjes

Lida zei

Nu hier is het al de hele ochtend grauw en fat is geen weer om lekker buiten te zitten of te wandelen, jammer hè!
Je prachtige quilt schiet lekker op en nu even doorzetten en je hebt een schitterende affo! Dat is wel jammer voor mij maar een borduurtje houdt je niet warm! Maar vandaag eerst achteruit werken aan mijn Log-cabin, dus warm genoeg en het moet ook nog eens heel voorzichtig om de stof niet te beschadigen! Fijne dag,
Lida

Johanna Zweden zei

Heerlijk he dat mooie weer, hier is het al meer dan 3 weken volop zon, en wat is dat genieten, je krijgt meteen weer meer energie.
`snachts wel min 6, maar dat maakt de dag weer goed.
Wat een schitterend foto van poes, onder zo en mooi quilt
Groetjes Joke die het zonnetje weer ingaat

Inge zei

Oohhh, hij wordt steeds mooier. Leuk zo, die foto met poes.

Fijne dag,
Inge

AnitaS zei

Hij wordt mooi. Quiltwerk maakt het toch wel helemaal af. Hier regent het af en toe. Nog even wat poetsen en dan ga ik ook weer quilten.

Annelies zei

Leuk hoor en fijn dat je al zo opschiet !

mieke zei

Ik denk dat dat een hele mooie quilt is.
Succes verder, grtjs Mieke

inge zei

een prachtige quilt!

Marjan zei

Wat wordt-ie mooi, Mascha!

Wilma Kuin zei

Die wordt erg mooi, Mascha,.. en die poezenbeesten zijn ook allemaal hetzelfde,..
hahaha

Gerda Hartman zei

Ik vind hem super met die mooie kleurtjes.

Nelleke zei

Hallo Mascha wat een leuke foto zo met de poes die er net onderdoor kijkt.Fijn dat je al zo opschiet met doorpitten de quilt zal je wel steeds mooier zien worden ben benieuwd hoe je hem doorquilt en naar het totaal plaatje.Groetjes Nelleke

Quiltpassion.blogspot.com zei

Lekker, quilten in de zon. Wat heeft hij toch mooie kleuren! En Boyke: wat wil hij nog meer: èn een lekker warm plekje als het vrouwtje is opgestaan, èn een warme quilt over zich heen. Schattig plaatje!
Groetjes, Cisca

Terray zei

Het is een prachtige quilt, succes met d het laatste gedeelte, doorpitten is toch een beste klus ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

Terray zei

Het is een prachtige quilt, succes met d het laatste gedeelte, doorpitten is toch een beste klus ;-)

Lieve Groetjes
Tertia

Guusje, zei

Het was heerlijk in het zonnetje. Wat goed dat je al zover bent.

annemieke zei

Wat is hij/zij leuk in deze kleuren, echt gaaf. Groetjes Annemieke.

Anita zei

Heerlijk die zon, een echte nagift. Geniet maar van je mooie kleurenpracht.

Anita zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Joyce zei

Ooh kijk je uit als je gaat zitten!!
;o))

susana zei

Leuk hoor je quilt en dat doorpitten. Gezellig straks zeker als het wat natter ( zoals vandaag) en kouder gaat worden.
Ik moet eerst iets afmaken voordat ik kan gaan quilten.

fijne dag, Susi

sylvia zei

tis weer echt quiltweer aan het worden, he?! Maar in het zonnetje met quilt op schoot vond ik vorige week nog best warm......pfff, ben toch maar in de schaduw gaan zitten!
Ben de LIB aan het quilten....met deadline........en ja, het is nog hobby.....haha

carina zei

Ik blijf die kleuren combi ook erg mooi vinden

Anoniem zei

Dat gaat er mooi uit zien Mascha.
Grappig al die foto's in de bergen, ik moet meteen een beetje aan de Sound of Music denken.

Plakhuis zei

Lekker als je weer bijna een quilt klaar hebt. Gisteren was het weer pet maar ook binnen is het lekker handwerken.

Hennie zei

Ziet er mooi uit, goed hoor deze quilt is bijna af ! ! !
Succes met de laatste steekjes.
Groetjes Hennie.

Anoniem zei

Nog enkel de rand te quilten?
Bijna een Affo dus, woooow!
Schattig, Boyke onder de quilt!

Gert zei

Wat een heerlijk plekje heeft Boyke uitgekozen, echt "des kats". Succes met het quilten: je schiet al lekker op zo te horen.